Hellooo

Ja det var längesedan jag uppdaterade; har ursäkter men inga som jag tänker lista upp här. Förra veckan var min syster (snyggingen på bilden) på besök och det var hur underbart som helst. Så fort jag har fått eget boende (om ni träffar mig när jag är hemma över jul så kan jag berätta varför jag inte har boende än, jag orkar helt enkelt inte skriva ett inlägg om det för det, och plugg, är det enda jag tänker på dag in och dag ut) så lovar jag att denna blogg ska återupplivas. Tills dess så lägger jag den på is i alla fall till terminen är över. Här är inget break i pluggande inte! Hörs snart! (Ja, allt är relativt..). :)

Kommentarer
Postat av: Dad

Äntligen!

Även om vi chattar dagligen, är det roligt med ett nytt inlägg.

Som du känner till så är det dags för det traditionella tomtetåget på Råå idag, och har vi tur kommer de blinkande hundarna att närvara!

Snön som föll i fredags är tyvärr borta, men meterologerna har lovat arktisk kyla framöver så förhoppningsvis är det vitt här hemma tills du kommer hem.

Take care & see you soon.

Love / dad

2010-11-21 @ 10:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0