La nourriture

Förlåt för dålig uppdatering, men jag orkar inte asa rundor på min kamera. Blackberryn bildstrejkar (går inte att spara bilder) och således hamnar bloggen i skymundan; jag vet att ni inte orkar läsa inlägg utan bilder..
Ska höra med facket (Carphone Warehouse) imorgon och se om de kan återuppliva min fantastiska (glömt att berätta att jag är inne på min andra telefon - den andra dog i vad jag tror var fuktskada..) mobil.
Då jag inte har några nya bilder får jag använda dem jag redan har på datorn, och idag blir temat mat! (Haha, jag googlade precis "radbrytning blogg" och mitt föregående inlägg kom upp som alternativ tre - är jag F-kändis nu?). Okej, Google gjorde mig inte klokare så ska höra med min syster för andra gången då jag inte förstod ett dugg av vad hon förklarade igår. Om radbrytning, alltså.
Lammrostbiff med auberginemousse tillsammans med chevrésallad med någon slags reduktionssås (om det ens heter så haha). Något av det godaste jag ätit tillsammans med någon av de bästa jag vet.
Underbart goda blåmusslor i vitvins(grädd..)sås. Avnjöts i sällskap av Sol Campbell och Ashley Cole på Aker Brygge i Oslo.. Okej, de satt nagra bord bort. Mitt sällskap slog dock deras potentiella umgänge med hesslängder (ha ha).
Oxfilé- och räkspett med nån sås serverad med mango- och chevrésallad. På Avenyn i Gbg efter att vi sett HIF:s U17 i Gothia där Patrick Ekwall var kommentator och sågade i princip hela laget. Jag verkar bara äta med fantastiska människor.
Kräftafton med familjen där jag stod för Västerbottenpajen (läs skalet). Något gick inte som det skulle och den blev inte ens halvfärdig och lite härligt geggig i mitten. Toppengod om jag får säga mitt (och det får jag för det är min blogg he he)...
Detta är vad jag lagade till mig och Alex andra kvällen jag bodde hos honom. Stekt kyckling- och lammfilé med halloumi serverad med tomat- och champinjonsallad. Jag missbedömde mängden mat, men det var jättegott. Kan inte bli annat med halloumi.
Okej, nästa inlägg ska inkludera nytagna bilder och inte ha temat mat. Ha det så bra tills dess!

Kommentarer
Postat av: Beth

Jag blir hungrig av alla goa matbilder!!

Ha det så bra!!

Kram

Beth

2010-10-10 @ 16:19:11
Postat av: Andy

Jag har samma problem i min enormt stora blogg andylindell.blogg.se kan inte fa till radbrytning!!

2010-10-15 @ 18:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0