Sunday Funday

Jag får panik.. Var meningen att bilderna skulle hamnat i kronologisk ordning men det blev, såklart, inte så.. Jag vet inte hur jag ändrar följden (jag lyckas bara radera dem då). I alla fall: har haft en toppendag med Petter på Brick Lane. 1. Surikaterna tillägnas dig Jonte. 2. Kaninerna var, typ, coola.. 3. Den vita markisen ser ut att vara snodd från Kärnanscenen - undrar vilken som inspirerade och vilken som inspirerades! 4. Till vänster om Petter skådas en portugisiska som, tillsammans med sin mamma, avgudade Petter för hans "maravilhoso" portugese - ett av de sjuhundra språk han kan.. 5. Maten, som köptes från mattorget, var indisk (svårgissat..). 6. Kyrkan är St Paul's Cathedral; bilden är tagen när vi åkte dubbeldäckare till Shoreditch.. Turist i förbifart kallas det! 7. Hampstead Heath: ett underbart grönområde där jag joggar - fem minuter ifrån mitt inneboendehem.. 8. Vad jag hade önskat att vi färdades i istället för buss. 9. Ett packed Brick Lane. Jag vet hur jag gör radbrytning (min syster taught me) men jag är för trött för att bother, och måste plugga lite innan jag går och lägger mig. Ska läsa om oppositionen som finns mot att London är host för the Olympis 2012 eftersom att vi ska dit imorgon. So long!

Kommentarer
Postat av: Dad

Hej Bella.

Vad gäller bilen så hade vi faktiskt en sån när du var yngre. (Volvon framför alltså)

2010-10-11 @ 08:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0