Blogg blogg

Kul att se att besökarantalet stiger i takt med att mina inlägg ökar/ ej uteblir. Idag hade vi vår första lektion om bloggning/bloggande och under åtta veckors tid ska vi producera blogginlägg inom samma tema. Don't worry - ska publicera dessa på min engelska blogg, så bellaos förblir oförändrad (och temat kommer alltså förbli allt och ingenting). Kan inte svika mina åtta läsare!
.
Har denna blogg mest för att uppdatera de därhemma om vad som händer häröver; skriver även för min egen skull - otroligt kul att gå tillbaka i arkivet och se vem man var för några månader sedan. (Har inte lika mycket identitetskris som jag gav sken av dock).
.
Jag och min kära kusin på nyår då vi firade tolvslaget i orkanvindar och bland femåriga raketsmällare.
.
Om ni förresten har tips på en bloggnisch - please let me know!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Bella!

Kände knappt igen er. Gud vad snygga ni är, du o min bror! Som värsta Hollywoodkändisar;)

Synd att jag inte kunde närvara på det lilla släktpartyt förra veckan. Låg hemma o grät:( Men det kändes lite bättre när jag fick hem underbart god mat från familjen Olssons gourmetkök:) Tack!!

Ha det jätte bra Bella o fortsätt skriv för dina åtta läsare:)

Kram på dig

2011-01-11 @ 20:49:22
Postat av: Jessica

Hej Bella!

Kände knappt igen er. Gud vad snygga ni är, du o min bror! Som värsta Hollywoodkändisar;)

Synd att jag inte kunde vara med på det lilla släktpartyt förra veckan. Låg hemma och grät:(. Men det blev lite bättre när jag fick hem underbart god mat från familjen Olssons gourmetkök:) Tack!!

Ha det jätte bra Bella o forsätt skriva för dina åtta läsare:)

Kram på Dig

2011-01-11 @ 20:54:52
Postat av: Johanna Jörgensen

Bella! Äntligen är du igång igen! Tror du inte fick mitt senaste sms heller för då hade du redan seglat iväg mot UK. guud så härligt med 10 grader! man tror det är som här men det är väl alltid en gnutta varmare där. hoppas ditt nyår var kul!! vi får maila snart igen och uppdatera!! puss!!

2011-01-11 @ 21:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0