London Calling

(och jag svarade).
.
Får köra punkt som radbrytning - glömde fråga Emma how it's done. Min syster har förresten kommit in på två kurser á la webdesign - väldigt glad för hennes skull - så snart kanske hon kan hjälpa mig ännu mer i min nysatsning på bloggen!..
.
Efter en fruktansvärt paranoiabetonad flygresa - UK's terror threat level har trots allt höjts från "substantial" till "severe" - landade jag i ett 10-gradigt (grått) London.
.
Awfully lonely sitter jag här och skriver artiklar och liknande, då jag inte gjort lika mycket som jag borde under min Sverigevistelse. (Ja här passar pappas tyska ordspråk in; Morgen, morgen, nur nicht heute..).
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0