Schule

Hej hej. En timme till min första lektion och sen pågår hjärnaktivitet till klockan 18 ikväll då jag har dagens sista seminarium.. Det känns bra att börja skolan igen, men jag längtar hem något otroligt. Blir så när jag vant mig vid nära och käras sällskap i nästan en månad..
.
.
Klockan 01.00 (cirka) den 31:e januari skrev min syster till mig på Facebook-chatten och ville att jag skulle komma in på hennes rum. Hennes önskan är min lag (...) och fem sekunder senare var jag där. Hennes önskan? Att jag skulle vara guinea pig för hennes nyårssminkning.
.
(Konstaterades att jag har små ögonlock och ögonskugga är därför inte such a good idea på mig).
.
Skitsnyggt matchat med mina ut-och-gå kläder: underställ och joggingtröja. Ready to party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0