Söndagsnöje

The Control Freaks; How New Labour Gets Its Own Way; Governing the UK; The New British Politics; Politics UK; Politics (ja, de slopade UK men det handlar om samma sak..); Comparative Politics: Domestic Responses to Global Challenges..
.
Dessa böcker skumläses för tillfället då min sista uppsats - om jag bortser från exam in maj - i Politics and Current Affairs ska in nästa måndag. Ämne: Hurvida Blair var president eller prime minister under hans tid in office.
.
Om någon av er därute har en liknande uppsats som ligger och skräpar någonstans, maila mig på: [email protected]. Ni kan få en påse Maltesers eller M&Ms (säljs billigt överallt av nån anledning).
.
(Jag är så uttråkad så att jag vet inte vad. Har hunnit måla och fila naglarna, noppa ögonbrynen, sortera böcker i storleksordning, dammsuga lägenheten - allt för att slippa stirra på vita pappersark översköljda med svart Times New Roman-text).
.
Nä, nu ska jag se Solsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0